Pääyhteistyökumppanimme ovat

 

alma-media-logo-2ca83e8741-seeklogo-com

”Alma Media on yksi Suomen johtavista mediataloista. Haluamme olla rakentamassa Suomelle ja suomalaisille nuorille parempaa huomista ja kestävää kehitystä konkreettisten tekojen kautta. Me haluamme auttaa nuoria rakentamaan tulevaisuuttaan, mutta samalla yhteistyö antaa mainion mahdollisuuden meille oppia nuorilta.”

– Sanna Forsström, Alma Median brändi- ja yritysvastuupäällikkö.


 

Unelmamme ja tarkoituksemme Deloittella on jättää yhteiskuntaan merkittävää positiivista vaikutusta työmme kautta –  Impact that Matters. Henkilöstömme sitoutuminen tämän positiivisen muutoksen aikaansaamiseksi näkyy asiakastyömme lisäksi paikallisissa, yhteiskuntaa kehittävissä projekteissa.

Siksi jaammekin koko sydämestämme Lasten ja nuorten säätiön unelman siitä, että jokainen nuori löytää paikkansa Suomessa. Jatkamme määrätietoista työtämme tämän eteen antamalla satoja tunteja osaajiemme aikaa ja huomiota nuorten hyväksi taas tänä ja ensi vuonna!


 

untitled-2

Nokia mahdollistaa Dreams-ohjelman.

”Dreams-ohjelma on luonnollista jatkoa Nokian pitkäaikaiselle yhteistyölle Lasten ja nuorten säätiön kanssa. Haluamme kannustaa nuoria löytämään omat vahvuutensa, uskomaan omiin kykyihinsä sekä seuraamaan inspiraatiotaan. Tämä kaikki alkaa usein unelmasta.”

– Helena Baijars, responsible for corporate social investment, Nokia –


 

Muita kumppaneitamme ovat

 

marimekko

Rohkeus olla oma itsensä ja ilmaista itseään vapaasti yhdistää Marimekkoa sekä Lasten ja nuorten säätiötä. Marimekko haluaa tukea nuorten rohkeutta vahvistavaa työtä ja lahjoittaa jokaisesta myydystä Hyvä myrsky -kassista 10 euroa Lasten ja nuorten säätiön Myrsky-hankkeeseen.


 

nimeton-1

Sol on yhteistyökumppanina Taidot elämään -ohjelmassa. Yhteistyöhön kuuluu yritys- ja oppilaitosvierailuja sekä työharjoitteluita Valma-luokkien opiskelijoille.


 

nimeton-1

Lasten ja nuorten säätiön visuaalisen identiteetin on suunnitellut markkinointitoimisto SEK.


 

into-logo-iso

 Into-Digital uudisti Lasten ja nuorten säätiön kotisivuston syksyllä 2015.

”Into-Digital haluaa lapsille ja nuorille hyvän elämän. Meistä on hienoa, että saimme tukea tärkeää asiaa tarjoamalla ammattitaitoamme verkkosivuston kehittämisessä. Lasten ja nuorten säätiö tekee erinomaista työtä. Kiitos, että saamme olla mukana!”

– Rami Meling, CEO, Into-Digital –

 

Lue lisää muista kumppaneistamme