Vastuullinen kesäduuni -kampanja oli vuoden 2011 yhteiskuntaviestintäteko

Suomen lasten ja nuorten säätiön, Alma Median ja Monster Oy:n Vastuullinen kesäduuni 2011 -kampanja on palkittu vuoden 2011 yhteiskuntaviestintätekona. Kilpailun tuomaristo mainitsi kampanjan erityisenä ansiona vaikuttamisen nuorten mahdollisuuksiin ja parempaan tulevaisuuteen. Yhteiskuntaviestintäteko-palkinnon myöntää vuosittain Yhteiskuntaviestinnän yhdistys. Kesätyökampanja jakoi ensimmäisen sijan EHYT ry:n alkoholin mielikuvamainonnan kieltämistä edistäneen kampanjan kanssa.

"Nuorten työllistyminen on yksi keskeisimmistä asioista yhteiskunnan tasapainoisen kehityksen kannalta niin Suomessa kuin maailmallakin. Jos emme pysty tarjoamaan nuorille mahdollisuuksia nyt, käsissämme on muutaman vuoden kuluttua aivan toisen mittaluokan haaste. Kampanjan saama tunnustus kertoo osaltaan siitä, että olemme tekemisissä hyvin ajankohtaisen asian kanssa. Lämpimät kiitokset mukanaolleille yrityksille, tunnustus kuuluu pitkälti heidän kaukonäköisyydelleen!" vuonna 2011 kampanjalle kasvot antanut Sari Baldauf sanoo.

Vastuullinen kesäduuni 2011 -kampanja haastoi työnantajia tarjoamaan nuorille enemmän ja parempia kesätyöpaikkoja. Mukaan olivat tervetulleita kaikki työnantajat, jotka olivat valmiita sitoutumaan kampanjassa esiteltyihin hyvän kesätyön periaatteisiin. Kampanjaan osallistui 74 työnantajaa, jotka tarjosivat yhteensä lähes 16 000 kesätyöpaikkaa.

Kampanja jatkuu vuonna 2012 ja pyrkii kaksinkertaistamaan viime vuoden osallistujamäärän. Mukaan voi ilmoittautua Vastuullinen kesäduuni -kampanjasivuilla.

Lue koko tiedote Alma Median sivuilta

Suomen lasten ja nuorten säätiö

Suomen lasten ja nuorten säätiö toimii nuorten paremman elämän puolesta.

Löydä vahvuutesi - Luota kykyihisi - Oivalla mahdollisuutesi - Suomen lasten ja nuorten säätiö
Sivukartta | SUOMEN LASTEN JA NUORTEN SÄÄTIÖ, YRJÖNKATU 29 A, 00100 HELSINKI, saatio@nuori.fi, Puhelin 09 618 21 234